ترم 7


هرچی که تو دلمه

به نام خدای مهربونم خدایی که همش مواظبمه وکمکم میکنه امروز3دی وبنده دراتوبوس به سرمی برم بعداز40روز(واقعارکوردشکستم توی این 4سال)دارم میرم خونم وای فرداکنارخانوادمم دیگه واقعاداشتم دیوونه میشدم خدایی خیلی سخت بودقراربود1شنبه ای امتحان داشته باشیم بعدمن بیام خونه امابه علت شب یلداانداختنش 3شنبه یعنی امروز؛استادمون فهمیدناراحت شدم گفت خانم مهندس روناراحت کردید(ای جان تنهاکسیه که همش بهمون میگه مهندس)خب ایشونم حق دارن دیگه ماهم فداکارقبول کردم وبچه هاکلی ازم تشکرکردن حالاجالبش اینجاست امروزهم به استادمیگن فرداامتحان بدیم شماازخانم فلانی امروزبگیریداستادمیگه نمیشه من دوباره سؤال طرح نمی کنم بچه هاگفتن استادخیلی دخترخوبیه سؤالارونمیگه استادگفت بله ایشون خوبن ولی شما...اخرش توی اتاقش ازم امتحان گرفت جزوم کنارم بودولی استادرفت بیرون اخرامتحانم اومدازاعتمادش کلی ذوق کردم ؛دیدروزهم استادملتی جون رو توی سالن دیدم این ترم باهاش درس ندارم دوتاپسره کنارش بودن جلوی اوناخیلی تحولیم گرفت حالمو پرسیدبعدگفت چکارامیکنی چقدرخوندی درموردکنکورباهم حرف زدیم وکلی حال کردم ترمای پیش هم سرکلاش باهام شوخی میکردکلاباما3تاخیلی خوبه منم دوستش دارم دخترشم ارشدمارومیخونه ای کاش منم قبول شم خداجونم کمکم کن



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت20:14---23 بهمن 1392
سلام عزیزم خداروشکر که خوبی...ایشالا موفق باشی گلم برات دعا میکنم خدا همراهته...منم ممنونم ازت فدات گلم...

زهرا
ساعت14:25---20 بهمن 1392
سلام نسیبه جونم خوبی؟منم خوبم...
منم خیلی دوست دارم عزیزم...بیشتر از دو ساله که این وبو ساختم تو این مدت خیلی اومدن گفتن که ما دوستت هستیم ولی هیچکدومشون نموندن فقط تو موندی فقط تو...لطف داری به من عزیزم...من محتاجم به دعات...تو هم منو دعا کن...ایشالا هیچوقت دلت نگیره...بازم یگم خیلی دوست دارم...خیلیم بهم کمک کردی با حرفات در طول این دو سال...واقعا ازت ممنونم...
امیدوارم بتونم یه روزی جبران کنم...

بازم پیشم بیا...: X


حدیث
ساعت23:54---14 دی 1392
سلام
وای دختر اینقدر دیر به دیر میای که اصن وقتی پست میذاری ها منم دیر می بینمش. بااینکه هرروز پلاسم توی نت
موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
سه شنبه 3 دی 1392برچسب:, 18:15 نسیبه| |

Design: ♀ali-hadis♂